🇨🇿 Úřad pro ochranu demokracie (ÚPOD) dne 21. února 2024 zveřejnil výsledky průzkumu veřejného mínění 2024/1, který se uskutečnil mezi dny 17. až 19. února 2024, zúčastnilo se ho 19 respondentů z 27 voličů tj. 70,37 % voličů.

🇬🇧 On 21 February 2024, the Office for the Protection of Democracy (ÚPOD) published the results of opinion poll 2024/1, which took place between 17 and 19 February 2024, with 19 respondents out of 27 voters, i.e. 70.37% of the electorate.

🇨🇿 Nejvíce index důvěry rostl Technokratickému lidovému hnutí (TLH) o +13,6 % a firmě DAiK o +6,4 %. Naopak nejvíce index klesl Armádě o -10,1 %; regentu, Davidu Reiskému, o -6,4 % a Deníku M o -6,4 %. Minulý průzkum veřejného mínění se konal v říjnu 2024.

🇬🇧 Index of trust of the Technocratic People’s Movement (TLH) and DAiK grew the most by +13.6% and +6.4% respectively. On the other hand, the index fell the most for the Army by -10.1%; the Regent, David Reisky, by -6.4%; and the Daily M by -6.4%. The last poll was conducted in October 2024.

2 komentáře: „ÚPOD zveřejnil výsledky průzkumu 2024/1 | ÚPOD published the results of the 2024/1 survey“

  1. Zdravím, tady Bediláž (po neupřesněné době).
    Už nějakou dobu (řekněme minimálně 6 měsíců) jsem se ti chtěl za své chování vůči tobě a tvým mikronacionálním kolegům omluvit. Tentokrát myšleno vážně, bez jakýchkoli neúsměvných plánů.

    V té době jsem byl zakomplexovaný debilní děcko, který si zvyšovalo své již tak nízké sebevědomí útočením a urážením ostatních lidí, z čehož mi je doteď zle. Ještě horší je to, že jsem byl často schopen trávit více jak 10 hodin tím, že jsem se svými kamarádičky plánoval, jak vám ublížit co nejvíce. Nevím, co jsem v tom viděl zábavného, ale teď mi je jasné, že škodit ostatním jen kvůli jejich odlišnému názoru je velmi VELMI nehezké. Doufám, že jsem vám tím neublížil tak, jak jsem tehdy zamýšlel…

    Je možné, že jsem vám také záviděl úspěch vašeho výtvoru – Menderska.

    Jsem rád, že od ke konci léta 2023 se ta moje debilita a kokotismus začaly postupně vytrácet (zázrak boží)

    Každopádně vám přeji hodně štěstí, zdraví, úspěchů a také, aby se vám vyhnuly raidy od lidí jako jsem byl já. Jste fajn sympatická osoba, a to, že jste měl/máte jiný názor, neznamená, že jste špatný člověk. Špatný člověk jsem byl já, když jsem byl tak toxický (a nejen vůči vám, mám pocit, že téměř vůči všem).

    (btw, nejsem zrovna spisovatel, takže za případné podivnosti se omlouvám.)
    (další btw – vidím, že jste vylepšil vaši stránku, teď vypadá moc hezky.)
    (ještě jedno btw – „Sendersko“(🤮) ukončilo svoji existenci přesně 25.08.2023 19:26 zprávou „@everyone vysrat se na toto hahah xdddddddddddddddddddd????“, takže se nemusíte strachovat, že by jste narazili na další ze sendersiánských kravin :D)

    S pozdravem,
    Bedil

    To se mi líbí

    1. Dobrý den,

      upřímně mě potěšilo, že jste došel k názoru, že vaše chování nebylo zrovna dvakrát slušné. První pololetí 2023 nebylo pro mě zrovna nejlehčí, ovšem vy jste nebyl primárním důvodem. Taky mě to sice v nějaké malé míře trápilo, ale nijak moc. V podstatě jsem to jakžtakž odignoroval a případně nahlásil na YouTube. Výrazně mě to psychicky tedy nezasáhlo, protože jsem byl z minulosti vcelku, dá se říct, připraven na obtíže. Nicméně omluva se přijímá.

      Mimochodem děkuji za přání a za pochvalu, že je stránka hezká. Já vám na oplátku přeji, abyste se s touhle minulostí vypořádal.

      Přeji krásný zbytek dne,
      Eric Šmidor

      To se mi líbí

Napsat komentář

Design a site like this with WordPress.com
Začít